.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس با ۲ ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از تاخیر ۲ ساعته در اعمال محدودیت ترافیکی جاده چالوس خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده چالوس نیمه سنگین است و تا تخلیه بار ترافیکی ، یکطرفه شدن جاده چالوس با دو ساعت تاخیر انجام می‌شود.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شد وساعت ۱۹ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی به تغییر وضعیت جوی براساس گزارش‌های هواشناسی استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در ارتفاعات، ولی آباد جاده کرج – چالوس و ارتفاعات جاده هراز هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگانی که قصد تردد در این مسیر‌ها را دارند توصیه کرد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سطح جاده‌های چالوس و هراز لغزنده است، گفت: رانندگان حتما قبل از تردد وضعیت مسیر را استعلام کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:: به منظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۶ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.